اجاره ویلا سه خواب دوبلکس صفائیه 30 بابلسر

(تعداد بازدید: 511)   مازندران ,  بابلسر ,  بابلسر  کد اقامتگاه: 216010 10+ 10+ نفر شب
شروع از  2500000

1800000 تومان

ویلا سه خواب دوبلکس در شهر بابلسر با فاصله 3 کیلومتری از ساحل واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت 250 متر و زیربنای 150 مترمربع بصورت یک ساختمان دوبلکس بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 8 گردشگر را دارد. 
اجاره ویلا  بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (80 مترمربع)، 3 اتاق خواب (هر سه 12 مترمربع) که اتاق ها بصورت تخت خواب می باشند، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد. اتاق پذیرایی، 1 اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در طبقه اول، 2 اتاق خواب دیگر، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه دوم قرار گرفتند.
ویلا در منطقه ای آرام قرار گرفته که دسترسی آسانی به مکان های مختلف دارد. ویلا دارای امکاناتی نظیر فوتبال دستی و ایرهاکی می باشد که شرایط سرگرمی را برای مهمانان خویش فراهم کرده است. فاصله اقامت گاه تا سوپرمارکت و نانوایی 5 دقیقه بصورت پیاده روی می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به آب بندان اوجاکسر (2 کیلومتر)، ساحل (3 کیلومتر)، باغ وحش بابلسر (7.5 کیلومتر)، جنگل سوته (9 کیلومتر) و پارک جزیره (9.5 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2500000 تومان
1800000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا سه خواب دوبلکس صفائیه 30 بابلسر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 8 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی، مبلمان، تلویزیون، 3 اتاق خواب، 3 تخت دبل، آشپزخانه با امکانات، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا سه خواب دوبلکس صفائیه 30 بابلسر:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 2 رائ داده شده

معماری و منظره:4.5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه ثبت شده است

رضا (رزرو کننده) اقامت در تیر 1403 25 تیر 1403
از لحاظ نظافت متوسط بود از لحاظ برخورد خوش برخوردی بودنه به به هر دستگیری کمدی که دست میزدیم دستگیره کنده میشد که نیاز به تعمیرات داشت و داخل اتاق مارمولک بود، از لحاظ کولر عالی بود و فشار آب عالی بود لوکیشن نسبتا خوبی بود و تا دریا یک ربع فاصله داشت تا نانوایی و سوپرمارکت فاصله اش زیاد بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5


رضا (رزرو کننده) اقامت در تیر 1403 23 تیر 1403
سلام و عرض ادب
اقامتگاه در ناحیه ای قرار دارد که کمی از شهر به دور است. برای رسیدن به سوپرمارکت باید ۱۰ دقیقه در نظر داشته باشید. برای رسیدن به ساحل هم در حدود ۲۰ دقیقه زمان نیاز است. جلو در اقامتگاه یک جوی آب قرار دارد که تنوع زیستی جالبی دارد و لاکپشتها قورباغه و مار آبی در آن به وفور یافت می شود. جک های در اقامتگاه و زنگ آیفون از کار افتاده است. کولرهای گازی به خوبی کار می کنند. فشار آب منزل با توجه به پمپ قوی که استفاده شده بسیار عالی است. خوب به نظر میرسه وجود چند مارمولک در ویلایی سه اتاقه طبیعی باشه ولی نه در داخل اتاق خواب و کمد ها. پشه در حد یکی دوتا دیدیم و از این بابت عالی بود. یخچال خیلی سرحال نیست و نیاز به بررسی داره. لباسشویی قرار داده شده دکوری است. در کمد ها مدام کنده میشه
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید